Inici  Sobre la seu Normativa de la Seu electrònica

Normativa de la Seu electrònica

La creació, continguts i serveis de la seu electrònica estan regulats per l'Ordenança de transparència i administració electrònica.

Aquesta Ordenança regula la utilització dels mitjans electrònics en l’àmbit de l’Administració municipal de Mollet del Vallès per tal de possibilitar la consecució més eficaç dels principis de transparència administrativa, proximitat i servei als ciutadans que es deriven de l’article 103 de la Constitució i de la legislació administrativa vigent quant al desenvolupament de les activitats i dels procediments que són competència de l’Ajuntament.

A efectes d’aquesta Ordenança s’entendrà per mitjà electrònic qualsevol mecanisme, equip, instal·lació o sistema de tractament o transmissió de la informació que permeti emmagatzemar o tractar dades o informacions susceptibles de ser incorporades a un suport electrònic, o transmetre les dades o informacions mitjançant xarxes de comunicacions electròniques, incloses les xarxes de telecomunicacions i les utilitzades per a la radiodifusió.

Aquesta Ordenança té per objecte, entre altres:

  • - Garantir els drets i acomplir els deures que han de regir les relacions entre els ciutadans i l’Administració municipal a través de mitjans electrònics.
  • - Fixar els principis generals per a l’impuls i el desenvolupament de l’Administració electrònica en l’àmbit de l’Administració municipal.
  • - Regular les condicions i els efectes jurídics de l’ús dels mitjans electrònics en la tramitació dels procediments administratius davant l’Administració municipal.
Desenvolupat per eCityclic
© 2022 Ajuntament Mollet del Vallès