Inici Atenció ciutadana

Atenció ciutadana

Atenció ciutadana

L’ Ajuntament de Mollet del Vallès ofereix diversos canals d’atenció de caràcter general adreçat a la ciutadania per tal d’oferir informació sobre l’administració municipal i la ciutat, així com oferir informació, assistència i gestió dels tràmits.

Atenció presencial

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) és l'oficina d'assistència en matèria de registre de l'Ajuntament i ofereix tota la informació disponible sobre l’Ajuntament i sobre la ciutat, així com la possibilitat de tramitar de forma integrada la majoria de les gestions municipals. L'OAC es troba a la planta baixa de la Casa de la Vila (plaça Major, 1) i comparteix espai amb l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona, que té delegada la gestió d'alguns tributs municipals.

Per a la majoria de tràmits es recomana cita prèvia. La cita prèvia és obligatòria en horari de tarda. Es pot reservar hora de forma telemàtica a https://molletvalles.simplybook.it/ o, a través del telèfon, al 93 571 95 05, també presencialment a la mateixa Oficina d'Atenció Ciutadana. 

L’Oficina d’Atenció Ciutadana és, d’acord amb la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, oficina d’assistència en matèria de registre i, com a tal, d’acord amb l’art. 16.4 de la mateixa llei, és també punt de registre i derivació de documents i escrits adreçats a altres administracions públiques. L'Oficina d'Atenció Ciutadana ofereix també assistència i suport en l'ús de mitjans electrònics. 

Horari d'obertura al públic

De dilluns a dijous, de 8 a 18 hores ininterrompudament, i divendres, de 8 a 15 hores. Setmana Santa, Nadal i els mesos de juliol i agost, de 8 a 15 h.

Durant l’any 2023, excepcionalment, per motius organitzatius de planificació horària, l'OAC romandrà oberta de 8 a 15 hores els dies següents:

Del 22 de desembre de 2023 al 5 de gener de 2024

Atenció telemàtica

A través de la seu electrònica es pot realitzar qualsevol tràmit.

En alguns casos serà necessari disposar d’identificació electrònica.

Atenció telefònica

L’assistència i atenció telefònica es presta a través dels telèfons següents:

  • 93 571 95 05 (OAC. Informació i gestió telefònica)
  • 93 571 95 00 (Centraleta telefònica de l'Ajuntament)

Oficines electròniques

Actualment hi ha disponibles quatre terminals d'autoservei tipus caixer que permeten concertar hora amb els serveis amb cita prèvia, obtenir un volant de padró o realitzar diferents tràmits i pagaments.

Les oficines electròniques es troben a:

- Oficina electrònica Ajuntament (Pl. Major 1)
- Oficina electrònica Comissaria Policia Municipal ( Pl. de Miquel Martí i Pol, 1)
- Oficina electrònica Centre Cívic L'Era (c. Miguel de Cervantes 19)
- Oficina electrònica Biblioteca Can Mulà - Jordi Solé Tura (Parc de Can Mulà)

Atenció per videotrucada

Es pot demanar accés al servei d'atenció ciutadana per videotrucada mitjançant hora concertada a través del web de cites prèvies https://molletvalles.simplybook.it/ 

Aquest servei us ofereix accés a la informació i gestió dels tràmits municipals i pot oferir assistència en l'ús de mitjans electrònics per relacionar-vos amb l'Ajuntament.

Atenció amb llenguatge de signes

Aquest servei permet l’atenció de les persones sordes o amb discapacitat auditiva mitjançant la intermediació d’un video-intèrpret en llenguatge de signes. Es pot demanar mitjançant hora concertada a través del web de cites prèvies https://molletvalles.simplybook.it/

Desenvolupat per eCityclic
© 2022 Ajuntament Mollet del Vallès