L’ Ajuntament de Mollet del Vallès ofereix diversos canals d’atenció de caràcter general adreçat a la ciutadania per tal d’oferir informació sobre l’administració municipal i la ciutat, així com oferir informació, assistència i gestió dels tràmits.
L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) és l'oficina d'assistència en matèria de registre de l'Ajuntament i ofereix tota la informació disponible sobre l’Ajuntament i sobre la ciutat, així com la possibilitat de tramitar de forma integrada la majoria de les gestions municipals. L'OAC es troba a la planta baixa de la Casa de la Vila (plaça Major, 1) i comparteix espai amb l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona, que té delegada la gestió d'alguns tributs municipals.
Per a la majoria de tràmits es recomana cita prèvia. La cita prèvia és obligatòria en horari de tarda. Es pot reservar hora de forma telemàtica a https://molletvalles.simplybook.it/ o, a través del telèfon, al 93 571 95 05. No es requereix cita prèvia per a l’expedició de volants de padró individual, presentació d’escrits associats a un termini així com per aquelles urgències justificades.
L’Oficina d’Atenció Ciutadana és, d’acord amb la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, oficina d’assistència en matèria de registre i, com a tal, d’acord amb l’art. 16.4 de la mateixa llei, és també punt de registre i derivació de documents i escrits adreçats a altres administracions públiques.
Horari d'obertura al públic
De dilluns a dijous, de 8 a 18 hores ininterrompudament, i divendres, de 8 a 15 hores. Setmana Santa, Nadal i els mesos de juliol i agost, de 8 a 15 h.
Durant l’any 2023, excepcionalment, per motius organitzatius de planificació horària, l'OAC romandrà oberta de 8 a 15 hores els dies següents:
- Del 2 al 5 de gener
- Del 3 al 14 d'abril
- Del 29 de juny al 4 de setembre
- 13 d'octubre
- 7 de desembre
- Del 22 de desembre de 2023 al 5 de gener de 2024
A través de la seu electrònica es pot realitzar qualsevol tràmit.
En alguns casos serà necessari disposar d’identificació electrònica.
L’assistència i atenció telefònica es presta a través dels telèfons següents:
Actualment hi ha disponibles quatre terminals d'autoservei tipus caixer que permeten concertar hora amb els serveis amb cita prèvia, obtenir un volant de padró o realitzar diferents tràmits i pagaments.
Les oficines electròniques es troben a:
- Oficina electrònica Ajuntament (Pl. Major 1)
- Oficina electrònica Comissaria Policia Municipal ( Pl. de Miquel Martí i Pol, 1)
- Oficina electrònica Centre Cívic L'Era (c. Miguel de Cervantes 19)
- Oficina electrònica Biblioteca Can Mulà - Jordi Solé Tura (Parc de Can Mulà)
Aquest servei permet realitzar la majoria de tràmits que actualment es fan de manera presencial gràcies a la integració de la videoconferència amb la signatura biomètrica i a l’ús d’un espai núvol que facilita l’intercanvi segur de documents. Es pot demanar mitjançant hora concertada a través del web de cites prèvies https://molletvalles.simplybook.it/
Aquest servei permet l’atenció de les persones sordes o amb discapacitat auditiva mitjançant la intermediació d’un video-intèrpret en llenguatge de signes. Es pot demanar mitjançant hora concertada a través del web de cites prèvies https://molletvalles.simplybook.it/