Inici Atenció ciutadana

Atenció ciutadana

Atenció ciutadana

L’ Ajuntament de Mollet del Vallès ofereix diversos canals d’atenció de caràcter general adreçat a la ciutadania per tal d’oferir informació sobre l’administració municipal i la ciutat, així com oferir informació, assistència i gestió dels tràmits.

Atenció presencial

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) és l'oficina d'assistència en matèria de registre de l'Ajuntament i ofereix tota la informació disponible sobre l’Ajuntament i sobre la ciutat, així com la possibilitat de tramitar de forma integrada la majoria de les gestions municipals. L'OAC es troba a la planta baixa de la Casa de la Vila (plaça Major, 1) i comparteix espai amb l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona, que té delegada la gestió d'alguns tributs municipals.

Per a la majoria de tràmits es recomana cita prèvia. La cita prèvia és obligatòria en horari de tarda. Es pot reservar hora de forma telemàtica a https://molletvalles.simplybook.it/ o, a través del telèfon, al 93 571 95 05. No es requereix cita prèvia per a l’expedició de volants de padró individual, presentació d’escrits associats a un termini així com per aquelles urgències justificades.

L’Oficina d’Atenció Ciutadana és, d’acord amb la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, oficina d’assistència en matèria de registre i, com a tal, d’acord amb l’art. 16.4 de la mateixa llei, és també punt de registre i derivació de documents i escrits adreçats a altres administracions públiques.

Horari d'obertura al públic

De dilluns a dijous, de 8 a 18 hores ininterrompudament, i divendres, de 8 a 15 hores. Setmana Santa, Nadal i els mesos de juliol i agost, de 8 a 15 h.

Durant l’any 2023, excepcionalment, per motius organitzatius de planificació horària, l'OAC romandrà oberta de 8 a 15 hores els dies següents:

- Del 2 al 5 de gener

- Del 3 al 14 d'abril

- Del 29 de juny al 4 de setembre

- 13 d'octubre

- 7 de desembre

- Del 22 de desembre de 2023 al 5 de gener de 2024

Atenció telemàtica

A través de la seu electrònica es pot realitzar qualsevol tràmit.

En alguns casos serà necessari disposar d’identificació electrònica.

Atenció telefònica

L’assistència i atenció telefònica es presta a través dels telèfons següents:

  • 93 571 95 05 (OAC. Informació i gestió telefònica)
  • 93 571 95 00 (Centraleta telefònica de l'Ajuntament)

Oficines electròniques

Actualment hi ha disponibles quatre terminals d'autoservei tipus caixer que permeten concertar hora amb els serveis amb cita prèvia, obtenir un volant de padró o realitzar diferents tràmits i pagaments.

Les oficines electròniques es troben a:

- Oficina electrònica Ajuntament (Pl. Major 1)
- Oficina electrònica Comissaria Policia Municipal ( Pl. de Miquel Martí i Pol, 1)
- Oficina electrònica Centre Cívic L'Era (c. Miguel de Cervantes 19)
- Oficina electrònica Biblioteca Can Mulà - Jordi Solé Tura (Parc de Can Mulà)

Atenció per videotrucada

Aquest servei permet realitzar la majoria de tràmits que actualment es fan de manera presencial gràcies a la integració de la videoconferència amb la signatura biomètrica i a l’ús d’un espai núvol que facilita l’intercanvi segur de documents. Es pot demanar mitjançant hora concertada a través del web de cites prèvies https://molletvalles.simplybook.it/ 

Atenció amb llenguatge de signes

Aquest servei permet l’atenció de les persones sordes o amb discapacitat auditiva mitjançant la intermediació d’un video-intèrpret en llenguatge de signes. Es pot demanar mitjançant hora concertada a través del web de cites prèvies https://molletvalles.simplybook.it/

Desenvolupat per eCityclic
© 2022 Ajuntament Mollet del Vallès

La vostra privacitat és important per a nosaltres

Política de cookies

Les cookies són petits arxius de text que el navegador emmagatzema al disc dur de l'ordinador de l'usuari i que s'associen únicament amb un usuari anònim. No poden llegir dades del disc dur de l'usuari ni tampoc altres cookies dipositades per altres proveïdors a través dels seus espais web.

Les cookies s'utilitzen únicament amb finalitats estadístiques, ja que proporcionen informació rellevant als responsables de la pàgina web per millorar el servei a la ciutadania.

Com a mecanisme de control, l'usuari té la possibilitat de configurar el seu navegador per ser avisat de la recepció de cookies pel seu ordinador, si bé l’entitat no es responsabilitza que la seva desactivació impedeixi el funcionament correcte de la pàgina web.

La vostra privacitat és important per a nosaltres

Pot establir les seves preferencies i consentiments depenent de com vol que s'utilitzin les seves dades segons els fins detallats a continuació.
Cookies Tècniques

JSESSIONID

Cookie generada per mantenir la sessió activa. Un cop la sessió es tanca la cookie expira.

cb-enabled

Cookie tècnica i estrictament necessària que conté el valor de si s'ha acceptat la instal·lació de cookies. Expira al cap d'un any

Cookies Analítiques

Google Analytics

Cookie analítica que medeix cóm interactuen els usuaris amb el contingut de la pàgina web.

Les cookies generades per google analytics son les següents:

  • _ga  S'utilitza per distingir als usuaris. Expira als 2 anys.
  • _gid  S'utilitza per distingir als usuaris. Expira al cap d'un dia.
  • _gat  S'utilitza per limitar el percentatge de les sol·licituds. Expira després d'1 minut.
  • AMP_TOKEN  S'utilitza per poder recuperar un ID de client del servei d'IDs de client de AMP. Expira entre 30 segons i 1 any
  • _gac_  Inclou informació de la campanya relativa a l'usuari. Expira als 90 dies.
Cookies de Tercers
No s'utilitzen cookies de tercers